onsdag den 8. januar 2014

ET LILLE INDBLIK PÅ BILLEDE PROJEKTERNE I 2014

Så er år 2014 gået i gang og nu har jeg kigget lidt igennem min billedeide bog har reduceret lidt i den og tilføjet lidt. 2013 stod på 1 års fødselsdag for bloggen og en masse billeder, og desværre også med nogle lange pauser indimellem, men det arbejder jeg hele tiden på.
2014 kommer til at stå på en masse billeder, der vil komme masser af nye billede projekter. Jeg vil forsøge at tage flere billeder i 2014 end i 2013. Jeg kan også afsløre at bloggen får et lille ansigtsløft igen i år. Jeg vil opdatere den så den bliver en fotoblog alla 2014.
Jeg kan også afsløre at der kommer billeder omkirng kørekort, vinter, forår, sommer og en masse andre spændene billede projekter.
Jeg håber at i vil læse og se alle mine billeder og kommentere på dem lige som sidste år. Jeg kan også lige fortælle at jeg arbejder på at lave et stort billede projekt igen i år lige som sidste år med Cirkus Dannebrog, denne gang noget helt andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar