mandag den 13. januar 2014

ÅRETS FØRSTE SNE






I dag kom årets første sne. Jeg vil sige at jeg synes det er smukt med sne, men jeg elsker det ikke lige frem fordi det er koldt og glat. Ud og at jeg synes det er lidt træls ja, så synes jeg det er utrolig smukt at tage billeder i snevejret.
Sne er rigtig smuk at tage billeder af og man kan få en masse flotte billeder af det, så det er med at komme ud og gøre det. Jeg nåede lige at tage et par billeder inden den står på lektier og arbejde senere i dag.

2 kommentarer:

  1. Der er også vildt meget sne her oppe i Nordjylland! Men hvor er du dog smuk.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg skal sige mange tak fra min model, det er hun virkelig glad for at høre. Vil gerne rose din blog, masser af fede billeder. Godt arbejde.

    SvarSlet