lørdag den 14. december 2013

EN STOR SORG

I denne gode juletid ja så kan der ligepludselig ske noget helt uventet, og det skete for mig søndag d. 8 december. Min kat havde nemlig gået og været syg siden onsdag og det kun en vej, nemlig til den dårlige side. han blev mere og mere syg. Han kom til dyrelæge hele 3 gange før han vi godt vidste hvad der skulle ske. Han var blevet så dårlig om søndagen at det var synd for ham hvis han skulle lige og lide, så vi tog til dyrelægen for at give ham fred.
Det var så hårdt at se på hvordan han havde det. Dyrelægen sagde også at det ville være bedst at give ham fred, så han fik noget beroligende og så døde han selv ved det beroligende som han fik.

Min kat var familiens samlingspunkt. Det var den dejligste og sødeste kat man kunne ønske sig. Han var mit et og alt, fordi at han har været der i alle de gode men også alle de dårlige tider. Han var der når man havde det svært. Han kan ikke erstattes af noget han var mit et og alt.
Så nu går jeg rundt med et stort tomrum, et savn til en som har været en del af mit liv hver dag i 8 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar